8v kontroll

publicerat i
Igår var vi först på babysång, Noah sov nästan hela tiden för han var så himla trött. Mellan 9-12 är hans sovtid och sången började 10, så det var riktigt jobbigt att ta sig iväg då han var gnällig och onte gillade att sitta i bilen. Väl när vi kom dit så fick han sova lite. Sen åkte vi på kontroll. 6330g och 59cm av guld 💛 han pratade mycket tills vi skulle in i bilen igen. Han var ju så trött och klockan var ca 13:30. Han gallskrek och var helt otröstlig så jag fick sitta och amma i bilen och försöka trösts han i 20 minuter. Han somnade och satte ner han i bilstolen igen. Hann ner till Statoil så satte han igång igen, det är inget gnäll, de hade jag stått ut med, men han skriker verkligen så han får tårar och blir helt röd och kan knappt andas. Så det var bara att köra racing till Jon på banken och skynda sig plocka upp han. Stackars liten, lyckades trösta han så han somnade. Efter 30 min sömn så lyckades jag köra hem utan skrik.. Alltså han är väl så trött så han bara vill dö, för får han sova lite så blir allt bättre, än om jan fortfarande är trött. När vi kom hem så tog jag upp han i famnen, gick till soffan och satte mig ner för att lägga undan telefonen och förbereda mig för att gå runt och guppa med han så han skulle somna. Jag hann inte ens resa mig upp från soffan så hade han somnat. Stackars liten, men det säger sig själv, ca 1 timmes bra sömn mellan 07:30-14:30, i vanliga fall sover han då 3-5 timmar. Men men, han sov bra hela kvällen och natten! 

Ny dag idag. Inte mycket gjort, jag är trött och hungrig. Längtar tills Noah vaknar så jag kan äta nån lunch! 
På väg till babysång. Trött och skeptisk Noah. 


Glad Noah på BVC, 5 min senare bröt helvetet lös. 

Är det inte fantastiskt hur schizofrena barn är? 

Kommentera inlägget här :