Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

2:a kommentar, skriven , av Nils Gunnar Sundell:

Till Madelene jag har följt Fjäll Kitchen och er. Blir glad när jag läser om din och Matildas vänskap. Till Jul kommer min yngste son på besök. Han ska fara från Malmö. Troligen flyg till Stockholm och så Lapplandspilen till Skarvsjöby. Vad har du för adress? Om jag skulle få för mig att skriva ett brev. Jag börjar närma mig 11000 elvatusen handskrivna brev. I Sverige är jag nog den som skrivit mest brev. När jag var lärare i Eskilstuna letade mina elever upp nån engelsman som skrivit 19000 antar att han inte lever längre 9000 brev tar nog 30 år att skriva och hundra år vill jag inte bli! Nils Gunnar

Svar: Hej Nils-Gunnar!Ja vår vänskap hoppas jag håller hela livet, hon är bäst!
Jag minns när du kom till Skytteanska skolan, då du presenterade dig så hade du skrivit 5040 brev, minns inte vilket år det var men ditt mål då var att skriva 10000 brev. Du måste ha legat i :)
Min adress är Vintervägen 7, 92066 Hemavan, mysigt med brev även fast jag själv är dålig på att skriva dessa!
Kul att din son kommer upp på jul, vi får hoppas det blir bra väder så att bussresan inte blir för jobbig.
/Madelene
Madelene Mikaelsson

Kommentera inlägget här :