2 månader!

publicerat i Allmänt;
Imorgon blir Noah 2 månader!! 😱 vad händer? Han blir en egen person för varje dag som går, han lyser upp när han ser mig och Jon och då är allt drygt glömt. Det är så konstigt för just när det är drygt vill man bara slita håret av sig själv och lägga ut Noah för en billig peng på blocket. Ett litet smile räcker för att vända det. 
Han är väldigt snäll, får det att låta som han har kolik och skriker hela dagarna men det har han inte. Han låter mig sova till 7-8 på morgonen, med 1 eller 2 matningar på natten men han somnarom direkt, har än så länge inte varit med om att han blir pigg vid 4 🙏. 
Det "jobbiga" är att han är en mammagris, vägrar sova någon annanstans än på mitt bröst. Han hatar vagnen och lägger vi oss i sömnen så är det 50/50 att han vaknar och det är jag inte beredd på att riskera alla gånger.. Förutom när det är godnatt, då duger helt plötsligt babynestet. Nog om det. Han är jättesnäll i alla fall. 
Imorgon blir Noah som sagt 2 månader, det ska vi fira med en tur till mo och inhandla en åkpåse, min kära vän emmy har gett mig hopp att det ska funka som ett litet nest i vagnen=sömn för han. Hon har lyckats så jag tänker fanimej också det 😎 Skulle ändå köpa en iofs men... Hoppas vi får en bra natt och slipper va trött imorgon! 
Här kommer lite bilder. 








Låt er inte luras av bilderna i vagnen. Jag hann till Ica och där började han gnälla, skyndade mig hem och när jag ser huset så brakade helvetet lös. Fest. 

Nu ska jag sova... Försöka. Kom på att idag när vi käkade lunch på fica så hade de stoppat färskost i kycklingfilén, vilket jag märkte när jag tryckt halva. Noah får ont i magen av mjölk så..... Jah. 👍
Godnatt!
Ps. Det har blivit en bebisblogg. Tyvärr 🙊❤️

Kommentera inlägget här :