Noah 8 veckor

publicerat i
Det går så fort... Han utvecklas mer och mer för varje dag, blir starkare och mera kontakt. Ikväll skulle jag prova för skoj skull att lägga han i sin spjälsäng, inte ett gnäll. Han pratade lite med sängmobilen och mjukisdjuren men nu sover han (!?). Min lilla kille börjar bli stor... Jag vet inte varför men det känns sorgligt. Han har sovit med mig sen dag ett och det har varit så mysigt. Vi får se hur natten blir... 

Idag åkte farmor och farfar hem till Dalarna efter en weekend i Hemavan. Vi kommer åka ner och fira jul där.  
Imorgon ska vi på 2 månaderskoll och se hur han har växt. Sist var han 59cm och 5730g, det blir prick 2 veckor sedan så det blir intressant. Jag gissar att han väger 6500g. Innan kollen ska vi nog på babysång kl 10, får se som sagt hur natten blir. 



Han är så duktig! 🐢 

Noah hos morfar! 

Kommentera inlägget här :